Profil

Efter 24 spændende år som chef i skiftende kommuner skiftede jeg i 2012 spor – men ikke retning.

Jeg har nemlig stadig blikket rettet mod, hvordan vi udvikler endnu bedre offentlig velfærdsledelse.

Både som chef, underviser og censor har jeg gennem årene fået meget positiv energi af at være sammen med ledere og medarbejdere, som brænder for deres job og for at gøre en forskel for andre mennesker.

Det vil jeg blive ved med at understøtte – og i høj grad også lade mig berige af.

Klosterholms arbejdsgrundlag

• Mission
    Endnu bedre offentlig velfærdsledelse
  • Vision
    Klosterholm understøtter missionen via dialog, undervisning, konsulentvirksomhed og dagsordensættende aktiviteter
  • Strategi
    Klosterholm har tillid til, at frontmedarbejderne er de bedste til at vurdere, hvordan opgaverne løses sammen med borgere og brugere. Klosterholm tager derfor afsæt i velfærdsområdernes ledere og medarbejdere og inviterer dem til at sam- og medskabe ydelser og aktiviteter

Klosterholm er stiftet, ejet og drevet af Jesper Holm, der har 24 års erfaring som chef i skiftende kommuner, heraf bla. 9 år som kommunaldirektør.

Hvis du vil vide mere om Jesper Holm, kan du se et CV her.